четвъртък, 17 май 2012 г.

Иде ли ... времето на учените хора в България???

Като родители, желаещи само най-доброто за своето дете, и моите ме изпратиха след основното ми образование в техникум, който в последствие стана професионална гимназия. Не че се хваля, но в последствие станах и първия висшист в нашето семейство. И, както всеки образован човек, или поне като повечето от тях, работя НЕ по специалността си, но това е друга тема.
Спомням си, на власт бяха НДСВ и в училище - горецитираният техникум, ни беше дошла на посещение, не помня точно коя, но една жълта депутатка. Честно, не помня точно с какво ни запознаваше и единственото, което помня е "Учете, защото идва времето на учените хора! Учете, за да може поне за вашите деца да е добре!!!"

И Вие ли като малки сте чували от мама и татко как са се блъскали и от какво са се лишавали, за да е добре за нас - техните деца?!? И вие ли като мен се чудите, за чии деца или внуци вече ще се оправят нещата??? Дали ще бъде за нашите? Мога само едно да кажа - ДАНО децата ми да живеят по-добре!!!
И днес попадам на следното: "Учи, за да работиш", призовават синдикатите и ... ми стана забавно :) И се чудя наистина, идва ли тяхното време???

Няма коментари:

Публикуване на коментар