вторник, 10 юли 2012 г.

За любознателните бъдещи родители

Нека започнем така:
Здравейте, казвам се Габриела и както всеки един бъдещ родител, започнах да се интересувам от това как да стана по-добра майка, а приятелят ми, съответно - по-добър баща. Не мислете, че това означава денонощен терор, като го поставям в различни "ами, ако това стане"-ситуации. Или поне, все още не правя така :)

За сега аз просто чета. Чета статии, интервюта, специализирана литература, следя няколко групи за бременност и майчинство, с две думи - запознавам се. А когато намесят и ролята на таткото, просто запознавам и него с написаното.
Не съм нито акушерка, нито гинеколог, а както казах в началото - аз съм просто една любознателна бъдеща майка, която реши да сподели наученото с Вас.
И като първа статия по темата, днес ще ви предложа да се запознаете с интервюто на една немска акушерка, с 20 годишен стаж зад гърба си, с нейната философия за бременността, със съветите й към бременните и техните половинки. Надявам се, да ви бъде интересна и полезна: http://eligrane.wordpress.com/2012/07/06/bremennostta-rajdaneto-sveshteni/

Снимка: http://eligrane.wordpress.com/2012/07/06/bremennostta-rajdaneto-sveshteni/

Няма коментари:

Публикуване на коментар